Tre nye i digitalbyrået Vender

Nina Nedreaas, Lene Ljødal og Nina Golizade er nye hoder i digitalbyrået Vender.


venderKilde: Kampanje

Lene Ljødal har allerede vært i selskapet noen måneder, og ankom i august etter å ha jobbet i Finn.no. I Vender jobber hun som rådgiver. Denne måneden har Nina Nedreaas startet i jobben som interaktiv AD etter to år i Mediafront/McCann. Nina Golizade er siste tilskudd som nyansatt rådgiver. Hun har nettopp avsluttet sin markedsføringsutdannelse på BI.

- Lene, Nina og Nina er alle veldig spennende og dyktige personer som vil bidra til å løse de mange spennende oppgavene som har kommet inn denne høsten. Vi hadde et behov for å øke både kapasitet og kompetanse i takt med flere nye kunder, og alle går direkte inn i kundeteamene der det er stort behov for å løse oppgaver, sier byråleder Thomas Olsson.

Lene Ljødal har jobbet ett år i Finn.no der hun hadde ansvaret for sosiale medier-strategien til Penger.no, daglig ansvar for Finn sine sosiale medier-plattformer, samt sporing av kampanjeresultater. Hun har i Vender ansvaret for flere kunder, og har allerede unnagjort de første prosjektene.

- Lene sitter på meget god kompetanse fra en organisasjon som er ekstremt fremoverlent digitalt. Hun har erfaring i å håndtere og optimalisere store mengder trafikk, og flere av våre kunder søker hjelp med nettopp hvordan de skal oppleve digital vekst som det er mulig å kapitalisere på.

- Nina Nedreaas kommer til oss etter to år i Mediafront, der hun blant annet jobbet med Statoil, Tine, Maarud og SOS Barnebyer. I Vender får hun ansvaret for byråets konseptutvikling og art direction, og vi har allerede sett noen flotte prosjekter bli skapt sammen, sier Olsson.

- Jeg er veldig glad for å få være med og påvirke her i Vender, som er et byrå i vekst med store ambisjoner. Etter å ha vært her nesten en måned, føler jeg at tiden har flydd med en rekke spennende prosjekter i gang allerede, sier Nina Nedreaas.

Nina Golizade er siste tilskudd i familien. Hun har en utdannelse i markedsføring fra BI i kofferten og ifølge Olsson et bankende hjerte for co-creation i sosiale medier

- Nina har et spennende perspektiv der man jobber aktivt med de fremvoksende forbrukergrupper i dagens marked til å skape verdi sammen med merkevaren. Dette aspektet er en viktig del av kompetansemiksen når vi utvikler konsepter som skal engasjere og aktivere brukerne, avslutter Olsson.



Del artikkelen