Ny kreativ leder i Burson-Marsteller

Ann Elin Hvidsten er ansatt som kreativ leder i Burson-Marsteller. Hvidsten kommer fra Agendum, og begynner som seniorrådgiver i Burson-Marsteller 1. oktober.


ann-elin-hvidsten-2Kilde: Kampanje

- B-M er et internasjonalt selskap, og har i tillegg noen av de dyktigste folkene i bransjen. Jeg gleder meg til å arbeide sammen med engasjerte folk som jobber i hele bredden av kommunikasjonsfaget. Når jeg i tillegg får jobbe kreativt og strategisk med spennende kunder synes jeg at jeg har fått bransjens beste jobb, sier Ann Elin Hvidsten.

Hvidsten har de siste årene vunnet flere priser, blant annet Hedersprisen 2010 for Merket for God Design, og hun har flere ganger vært jurymedlem for Gullblyanten.

- Kommunikasjonsbransjen er i kontinuerlig utvikling og grensene mellom tradisjonelle fagdisipliner viskes ut. For å finne de beste løsningene tror jeg det er en fordel å sette sammen mennesker med ulik bakgrunn og ulik tilnærming til problemstillingene. Det handler om å lage gode kreative løsninger, basert på god faktabasert analyse. Litt enkelt sagt; lage god kommunikasjon som treffer folk både i hodet og i hjertet, sier Hvidsten.

- Vi ønsker å tilby kundene en større kreativ styrke. Ann Elin har 20 års erfaring fra merkevarebygging og profilering av selskaper og offentlige virksomheter. Hun vil være et verdifullt tilskudd og forsterke BMs samlede kompetanse, sier administrerende direktør i Burson-Marsteller, Morten Pettersen.

Del artikkelen