Markedssjef slutter i TVNorge

Etter over ti år i kanalen har TVNorges marked- og merkevaresjef valgt å slutte.

Markedssjef slutter i TVNorge
Markedssjef slutter i TVNorge

Kilde: Kampanje

Markeds- og merkevaresjef i TVNorge, Jo-Øystein Slinde, slutter etter over ti år i kanalen.

- Jeg har hatt noen fantastiske år i TVNorge og det har vært en spennende reise som jeg er glad jeg har fått være med på. I løpet av mine 13 år i TVNorge har jeg vært så heldig å få lov til å jobbe med profilerte ledere som Pål Trælvik, Morten Aass og nå sist Harald Strømme og den røde tråden i alle disse årene har vært kontinuerlig vekst, sier Jo-Øystein Slinde til Kampannje.

Slinde startet sin karriere i TVNorge som medieselger, men gikk ganske raskt over i stillingen som promo- og markedssjef i kanalen. om markedssjef har Slinde brukt mye tid på å utvikle kanalgrafikken og kanalidentiteten til hovedkanalen TVNorge. Han har også vært sentral i arbeidet med å etablere de nye nisjekanalene i TVNorge-huset.

- Det har vært en fantastisk reise og vi har oppnådd resultater som jeg er veldig stolt av.

Markedssjef Slinde sier likevel at han den siste tiden har følt at tiden har vært moden for å gå videre.

- Nå skal TVNorge skrive et nytt kapittel med nye eiere, og i den forbindelse dukket det opp en mulighet for meg til å gi meg på topp, og se meg om etter noe nytt, sier Slinde.

- Hva skal du gjøre nå?

- Jeg skal bruke sommeren til å tenke meg om. Jeg er i noen spennende prosesser. Ingenting er imidlertid klart og jeg vurderer både tilbud i og utenfor mediebransjen, sier Slinde.

Slinde slår dermed følge med flere ansatte ut døren i TVNorge og det nye SBS Discovery. De siste ukene har Kampanje fortalt om et tyvetalls personer i SBS-kanalen Radio Norge som slutter i tillegg til flere ansatte i både TVNorge og Discovery.
Del artikkelen