Kreativt team til Fjeldheim & Partners

Hos Fjeldheim & Partners forsterkes mannskapet med et kreativt team fra Dist.



fp-2Kilde: Kreativt Forum

Daglig leder Ståle Møystad Østhaug og grunnlegger Tomm Fjeldheim har vært på utkikk etter et erfarent team som er sterke konseptuelt.

– Dette er et team med strategisk tyngde, de er også flinke til å gå i dialog med kundene. Både vi og kundene våre gleder oss til å få dem på plass. Fjeldheim & Partners har mange matkunder, blant annet Rema 1000 og Mathallen, som er nærmeste nabo. Derfor er det en ekstra bonus at Nils Are Økland er en profilert mat- og vinskribent fra Vinforum, sier Fjeldheim.

Gamle makkere
Eivind Solberg og Nils Are Økland har jobbet i team i Virtual Garden, Creo og Dist. De begynner hos Fjeldheim & Partners over nyttår.

– Jeg oppfatter Fjeldheim & Partners som jordnære og folkelige konseptutviklere og reklameskapere som lever med sine kunder og jobber dypere og bredere enn noen andre byråer jeg kjenner til. Fagmiljøet har en mer spennende sammensetning enn de byråene vi har jobbet i før, med blant annet egne filmfolk og industridesignere, sier Solberg.

Nils Are Økland har tidligere jobbet sammen med Tomm Fjeldheim og flere av partnerne i DMB&B Clarion.

– Fjeldheim & Partners er et annerledes reklamebyrå. Byrået jobber nært og strategisk med store aktører som REMA 1000, Bama, Skeidar, Sørlandschips, Synnøve Finden og ARK. Jeg gleder meg til å jobbe i et byrå som er i medvind, sier Økland.

Del artikkelen