JCDecaux ansetter

Selv om sporveiskontrakten røk for JCDecaux, henter utendørsselskapet inn fire nye hoder.


fire-nye-til-jcdKilde: Kampanje

De nye er Marianne Lund (26), Joachim Byklum Hartmann (26) og Karoline Vårvik Lien (24). Lien starter i sin nye jobb i desember.

I tillegg starter også Marianne Aamodt (32) opp etter åtte år i Capa Kinoreklame.

- Vi valgte å kjøre en audition med 12 utvalgte søkere. Dette viste seg å være svært vellykket og vi fikk virkelig skilt kandidatene fra hverandre. Det var mange av de unge talentene som imponerte stort i prosessen der Marianne, Joachim og Karoline til slutt sto best frem, sier salgsdirektør Torgeir Johannessen i JCDecaux.

Selv om selskapet tapte den viktige sporveiskontrakten til konkurrenten Clear Channel, så sier Johansen at JCDecaux holder trykket oppe.

- Vi vil i gå inn i 2013 med samme «salgskraft» som i år. For oss handler det om å kunne levere kvalitet og service til markedet på et høyt nivå, da trenger man nok og dyktige selgere. Å være selger hos JCDecaux handler om å ta del i et lag. Samhandling og spille hverandre gode. Vi har satt standarden for utendørsreklame i mange år nå, takket være en dyktig salgsstab. Det er ingen grunn til at dette ikke kan fortsette også i 2013, sier Torgeir Johannessen.

Men det er ingen tvil om at det blir kamp om de beste utendørsfolkene og selgerne fremover. Clear Channel er allerede ute i markedet for å ansette 40 personer.

Del artikkelen