Isobar vokser

Økt etterspørsel og nye kunder gjør at Isobar nå vokser med fire nye medarbeidere.


Kilde: Kreativtforum.no

Siden i vår har kunder som Norsk Tipping, Aemedia og Scandic Hotels landet kontoene sine hos det Aegis-eide byrået Isobar. Etter en lengre rekrutteringsprosess er nå fire nye medarbeidere på plass og forsterker byrået i Pilestredet 8.

Hanne Fossaa Eriksen er AD med erfaring fra blant andre McCann Singapore, Futatsu og Making Waves. Victoria Allan er nyutdannet tekstforfatter fra Westerdals. I Isobar skal hun være både tekstforfatter og community manager. Thomas Olsson er ny rådgiver med erfaring fra blant andre PR-Operatørene, Vender og Louder, mens designer Jon Olav Lundin kommer fra McCann Oslo.

Byråleder Nils Ola Bark mener byrået nå er godt rustet for å møte en travel periode.

– Vi merker at det blir stadig lettere for oss å rekruttere i de ledende miljøene i bransjen, noe som er helt avgjørende for en kunnskapsbedrift med ambisjoner. Dette er en bekreftelse på at vi nå gjør mye riktig og at vi blir lagt merke til der ute. De nye menneskene er allerede godt på plass og forsterker oss merkbart på viktige område, sier byrålederen.
Del artikkelen