Get søker Prosjektleder Marked - Bredbånd (engasjement)

 

Foto: Get
Foto: Get
Se nøkkelkompetanse

Get er en fiberbasert bredbånds- og innholdsleverandør med 750 motiverte og dyktige medarbeidere. Vi er brennende opptatt av å skape de beste kundeopplevelsene i en stadig mer kompleks mediehverdag, og vi har de siste årene vunnet en rekke «best-i-test» priser for brukervennlighet, innovative produkter og god kundeservice.Totalt 500 000 hjem og bedrifter er i dag tilkoblet Gets fiberbaserte nett, og over 1 million privat- og bedriftskunder får tjenester hver dag.

Gets kunder har tilgang til et av landets raskeste bredbåndsnett, Norges største utvalg av digital-tv kanaler og egen filmbutikk med over 6 000 leiefilmer. Alle Get-kunder med bredbånd kan også se tv-kanaler på nettbrett og smarttelefoner, samt fjernstyre opptak på Get-boksen sin med den nye tv-appen.


Vi står foran et omfattende merkevare- og posisjoneringsarbeid for et av våre viktigste produkter – Bredbånd.

Vi søker en prosjektleder som har erfaring fra kampanjeledelse, mediekjøp, byråkommunikasjon og digital markedsføring. Det er en fordel med erfaring fra telecom, forbrukerteknologi og godt etablerte merkevarer og produkter. Man vil jobbe tett på merkevare og kampanjer, og det er en stor fordel om du trives med å lage og tilpasse materiell.

Vi tror du er en strukturert, interessert og tydelig person som trives å jobbe i større selskaper og ha bred kontaktflate mot forskjellige fagmiljøer og avdelinger.

Stillingen er et engasjement frem til sommeren, det rekrutteres i avdelingen, og det er gode muligheter i selskapet. Oppstart er så raskt som mulig, og senest 1. desember.

Ta kontakt med Elisabet eller Ole i MB Flex for mer informasjon om stillingen, eller søk på stillingen gjennom lenken.

Del artikkelen

Kontaktpersoner