Fra Maxus til Penetrace

Line Arneberg har fått ny jobb som Client Service Executive i Penetrace.


penetraceKilde: Kampanje

- Etter fem år i mediebyrået Maxus, er jeg klar for nye utfordringer. Da passet Penetrace veldig godt for meg, sier Arneberg.

Hun var ansvarlig for research i mediebyrået Maxus. I tillegg har hun har vært kundeansvarlig og rådgiver for Synsam, Aker Solutions, Eurocard, Diners Club, Bauhaus, Jysk, JM, Acta, Gudrun Sjödén og HIPP.

- Hennes erfaring som analytiker og medierådgiver er perfekt for oss, sier administrerende direktør Henning Tunsli. Hun vil nå få ansvar for mange krevende kunder og partnere. Spesielt blir det litt annerledes å jobbe med internasjonale kunder hvor innsikt og læring skal flyte fritt på tvers av land. Det er en ny og spennende utfordring for de fleste kunder. Vi er kjempeglade for å få en så dyktig jente med på teamet. Det har vi allerede fått bekreftet fra flere av våre viktigste partnere og kunder. Så det valget var ganske enkelt.

Del artikkelen